نوشته شده توسط : E-Commerce

همانطور که احتمالا اين اواخر خوانده ايد، Yahoo مدتی است ارتباط خود را با Google از سرگرفته است و نمايش موتور جستجوگر Google را که به Yahoo.com منتج می شود ادامه خواهد داد.

شک و شبه های بسياری در مورد اينکه آيا Yahoo اين موافقتنامه را از سر می گيرد يا خير وجود داشت به خصوص اينکه اعضای Yahoo بر اين باور بودند که ارتباط با Google مخاطبين Yahoo را پراکنده کرده است. در حقيقت Nielen/Net Ratings اخيرا برای نخستين بار تعداد مخاطبين جديد موتورهای جستجو را  برای ماه آگوست منتشر کرده است. در حالی که Yahoo همچنان در تلاش است تسلط خود را بر MSN حفظ کند، بعيد به نظر می رسيد که روابطش را با يکی از بزرگترين موتورهای جستجوگر رقيب ادامه دهد در حالی که انتخاب Inktomi  يا FAST رقيب محسوب نمي شوند می توانست نيازها را برآورده کند. اگر چه هنگامی که به نيروی نام و شهرت Google توجه کنيد و کيفيت موتور جستجوگرش را در نظر بگيريد، می توانيد Yahoo را برای ادامه رابطه با Google ببخشيد. چنانکه نقل است " با دوستانت صميمی باش، با دشمنانت صميمی تر " .

به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , از سرگيري ارتباط Google و Yahoo , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد